Manual utilizare aplicatie catalog Firme Deva
Descarcă de aici versiunea PDF cu exemple
Cuprins:
- Logare
- Adaugarea companiei
- Adaugarea unei companii.
- Setarea cuvintelor SEO pentru cautare
si partea de Social Sharing
- Rezumatul
- Setare Imagine Element
- Localizare harta si date contact
- Social Media & Galerie Foto
- Sistemul Marketplace – Doar pachetele Gold
- Adaugare produse
Logarea se face de pe prima pagina a siteului firmedeva.ro
Logarea este securizata SSL prin certificat Comodo Esential. Datele tale sunt in siguranta.
Dupa conectarea reusita acceseaza CONT din acelasi formular.
In cazul in care ai uitat parola sau vrei sa resetezi parola generata initial acceseaza PAROLA PIERDUTA. In cazul in care intampinati alte probleme accesati centrul nostru de suport clienti.
Acesta este panoul de control al contului. De aici administrezi tot.
- Adaugarea unei companii.
Din meniul lateral acceseaza sectiunea Companii apoi adauga intrare noua
Titlu este numele companiei cum va aparea peste tot pe site. Nu folosi un nume prea mare, evita folosirea S.C., SC, SRL.
Partea urmatoare este folosita pentru descrierea detaliata a firmei. Este un editor text asemanator cu Word, poti schimba culoarea textului, ingrosa texte, aliniate, paragrafe etc si chiar adauga poze in text cu ajutorul ADAUGA MEDIA(trebuie intai incarcata poza si apoi se poate folosi). Nu incarca poze foarte mari deoarece pot duce la incarcarea mai grea a paginii tale. Sistemul are in spate un sistem automat de redimensionare dar la fisiere mari poate da rateuri daca nu ai o banda de upload mare. Se pot adauga chiar si pdf-uri(meniuri, certificari ISO etc.)
- Setarea cuvintelor SEO pentru cautare si partea de Social Sharing.
Te rog sa acorzi o mare importanta acestei sectiuni deoare aceasta duce cel mai mult la o pozitionare cat mai sus pe Google.
Am pus ca prim exemplu un scor OK.
Folosind analiza, foarte intuitiva, corecteaza datele pentru a imbunatati SEO la BUN.
Dupa corectia problemelor din analiza am obtinut scorul ideal: BUN!
Tine minte semaforul: 😊
Ai rosu? Nici gand sa treci mai departe!
Galben? Hai sa zicem ca merge fortat(e doar o metafora nu incurajam trecerea pe culoarea galbena, in cazul in care mai exista)
VERDE – mergi mai departe!
Optional se poate seta continutul care apare in social media in momentul in care cineva da share in mediul online paginii tale.
Dupa ce ai rezolvat partea de optimizare trecem la urmatoarele detalii
- Rezumatul e o mica descriere care va aparea in rezultatele cautarii interne.
In cazul in care nu setezi rezumatul sistemul va prelua un anumit numar de caractere din partea de inceput descrierii.
Partea de Discutii si Revolution Slider se ignora.
2.4. Urmeaza sectiunea de Setare Imagine Element
Daca e cu rosu inseamna ca e foarte importanta. Este logo-ul care va aparea in toate rezultatele interne si prima poza din galeria de imagini a companiei tale.
Aceasta imagina este ideal sa fie la dimensiunea de 200 X 240px.
2.5. Trecem la partea alte mici detalii, localizare si contact:
Subtitrarea este o mica fraza care apare peste tot sub titlu (ex de mai jos – Blue Media Concept – Imaginea Ta Promovata in Online)
Rezultatele pe localitati sau categorii.
Antetul este prima parte a paginii tale de prezentare care poate fi:
- O imagine, un banner static(folosit in ex de mai jos)
- Harta normala, cea in care vezi strazile
- Sau harta cu imaginea „din strada” – StreetView(aceasta o poti seta apasand comutatorul de mai jos cu acelasi nume)
Harta StreetView (selecteaza doar daca folosesti in Antet harta)
Adauga adresa, foloseste-te sa gasesti cu aproximatie locatia cu butonul cauta, apoi pozitioneaza manual indicatorul pe locatia exacta. Nu modifica Adresa, sunt 2 lucruri total diferite deoarece locatia Google nu este foarte exacta in Romania.
Aceasta harta va aparea automat in acest format la sfarsitul paginii tale.
DATELE DE CONTACT
Telefon, telefon supimentar sau fax;
Adresa de email. Daca nu vrei sa fie vizibila comuta pe off si poti lasa urmatorul buton Contact proprietar buton care arata/ascunde butonul care deschide un formular care va ajunge la adresa de email de mai sus(chiar daca ai setat sa nu se vada).
Daca sunt amadoua pe off nu vei putea fi contactat prin email.
Orarul este impartit pe fiecare zi a saptamanii. Nu ezita sa-l completezi!
Site web: trebuie sa treci aici adresa completa a siteuluil tau, daca exista, daca nu, nu completa. Adresa completa trebuie sa cuprinda si http:// sau https:// daca ai certificat de securitate instalat.
Eticheta link web e formatul cum vrei sa apara scris (ex www.firme.top sau firme.top)
2.6. Social Media & Galerie Foto
Sectiunea de Social Media iti ofera oportunitatea adaugarii tuturor retelelor sociale pe aceasta pagina, cu icoane personalizabile.
La Caracterisitici poti seta facilitati pe care le au clientii tai cand vin la locatia ta: parcare, wi-fi, supraveghere video, plata cu cardul etc.
La galerie foto poti adauga poze, indicat ar fi un numar de maxim 10-15 poze. Un numar prea mare de poze duce la o durata mai mare de incarcare a paginii.
Ultima etapa e meniul din dreapta de unde iti poti selecta categoria, adauga una daca nu exista si selectarea localitatilor in functie de pachetul ales.
Dupa ce ai terminat toate acestea, mai verifica inca o data datele si
Trimite pentru verificare
Retine faptul ca poti modifica oricand detaliile DAR partea de SEO este indicat sa NU se modifice mai des de 1 data pe luna!
Dupa verificare firma ta va fi listata!
- Ulima sectiune e destinata magazinului tau Marketplace.
(doar pachetele GOLD care beneficiaza si de inscrierea pe alaz.ro!!!)
Din contul tau ai in meniul de sus Fronted Dashboad.
Acolo ai acces rapid la toate informatiile despre personalizarea magazinului tau online de pe Marketplace si statisticile clientilor si a vanzarilor.
- Adaugarea produselor:
Se face din meniul din partea stanga la sectiunea Produse
Aici ai toate produsele, le poti modifica pe cele existente.
Apasa adauga nou.
Vei o gasi aproape aceeasi interfata ca la partea de adaugare Companie de la punctul 2.
Titlu, Descrierea detaliata a produsului, selectarea categoriilor si/sau adaugarea unor categorii noi.
Setarea cuvintelor SEO pentru cautare si partea de Social Sharing.
Iar Descrierea scurta e acelasi lucru cu Rezumatul de la punctul 2
Partea urmatoare se refera la detaliile legate de pret stoc etc.
Seteaza pretul normal de vanzare iar daca vrei sa faci o reducere seteaza pretul de vanzare mai mic decat cel obisnuit. O poti si programa reducerea.
La inventar setezi un cod de produs(de obicei al tau intern pentru a-l putea repera mai usor) si stocul.
La livrare trebuie sa ne trimiti conditiile de livrare si iti cream noi o regula personalizata deoarece e mai complicat. Avem in plan negocierea unui contract general cu firme de curierat pentru a obtine tarife mult mai mici pentru toti vanzatorii Marketplace.
Urmatorul tab e partea de produse legate. Aici poti face Upsell sau Cross sell(ai explicatia in dreptul semnului ?)
La atribute poti seta cateva informatii suplimentare, gen dimensiuni, perioada garantie etc.
Meniul din dreapta iti ofera selectia de categorie si adaugare la fel ca la punctul 2, la Companii.
Poti seta cateva etichete de produs, cateva cuvinte „taguri”.
Imagine produs ATENTIE aceasta imagine este cea reprezentativa si este obligatorie! Daca nu adaugati poza produsul va fi sters, nu va fi publicat.
Optional se pot adauga mai multe poze ale produsului la Galerie Produs (maxim 5).
Dupa ce ai setat toate acestea, mai verifica inca o data si
PUBLICA!
Incepe sa vinzi!
*Daca ai mai multe produse listate pe un magazin online, sau platforma de comparator preturi ia legatura cu noi si putem sa le importam.
Pentru orice alte intrebari sau nelamuriri apeleaza serviciul nostru Customer Care la
0755 921 123 sau email la: office@firmedeva.ro.